Fanie się łączą :) Ściśle fajne żyje

Moi Drodzy,


Fani zaczynają się łączyć. Odzywają się do mnie koledzy, również fanatycy. Obiecuję, że podęślę tym co się odezwali moje nagrania. Jeszcze nie wiem jak dziś ale załatwię serwer i zamieszczę co mam.


Dla innych. Możecie ściągnąć wiećej nagrań na:

http://jedynka.om.pttk.pl/temp/HARz/ - autora takiej biblioteki powinni odznaczyć orderem Orła Białego :)

http://www.classic-rock.prv.pl/ - Pokaźna kolekcja. Autor zasługuje co najmniej na darmowy pobyt w Belwederze w wakacje :)

10 komentarzy:

Mikołaj pisze...

Ja mam gdzieś nagrane kilka kaset. Jak zdobędę jakiś sprzęt nagrywający to postaram się gdzieś udostępnić.

Jeżeli byłaby jakaś akcja "szarpania się na serwer" to z chęcią dorzucę pare groszy.

Anonimowy pisze...

cudownie :)

Trzeba się organizować, żeby podtrzymywać legendę...

Anonimowy pisze...

Dzieki! Co kilka lat czy miesiecy wstukiwalem Scisle Fajne i H.A. do wyszukiwarki; w koncu Henryk zawital w internecie.

Ten gosc to komediowy geniusz.

Anonimowy pisze...

Zawsze na legendę trzeba trochę poczekać aż nią stanie.

Van Gogh umarła jako biedak a teraz... :)

Anonimowy pisze...

Dla mnie (wpis z wczoraj) Heniu byl legenda i nalogiem juz wtedy. To naprawde wielka sztuka produkowac glupoty w takim stylu... :) Znikoma liczba sladow po Nim w internecie zawsze mnie troche dziwila.

A przy okazji: czy w ktorejs z tych kolekcji jest "Graj Wawa graj"? To byla piosenka duetu Walen-Rzezucha z podkladem instrumentalnym "Tancz glupia tancz" Lady Pank, puszczona na antenie tylko raz lub dwa, w piate urodziny Wawy w 1996.

Unknown pisze...

Jest ta piosenka, sam ją nagrywałem o 4 nad ranem. Mam nagrany całą noc pourodzinową. :) Jest w nowych nagraniach Herza

Unknown pisze...

Ktoś stworzył fikcyjny profil Rzeżuchy na naszej klasie ;) Łączmyż się wszystkimi kanałami!!
W razie czego ja mogę powrzucać wszystko na serwer astera, ale on jest dostępny tylko dla użytkowników tej sieci.

Anonimowy pisze...

Wow, czekałem na to latami. Niestety w zawirowaniach technologicznych zabrakło magnetofonu, całe szczęście kasety zostały. Na marginesie; Czy wiecie kto krył się za pseudonimami?

Anonimowy pisze...

Anonimowy (24 styczeń 2009 11:22):
> A przy okazji: czy w ktorejs z tych kolekcji jest "Graj Wawa graj"?

Zobacz tu: http://jedynka.om.pttk.pl/temp/HARz/nowe-SC.4/
plik Scisle_Fajne.4a.zip
(0011-Graj2.mp3 i 001-Graj WaWa Graj.mp3)

pozdrawiam wszystkich WaWa-słuchaczy! :) Michał S.

cannawpz pisze...

Witajcie żyjący!
W czasach mojej młodości, tj. w wieku poborowym, słuchałem tej audycji wzruszając się do łez. Szczególnie w pamięci pozostała mnie ta, w której słynny na całą wieś stołeczną Komentator Rzeżucha wyjaśniał odpowiedzi na zadania maturalne (rok 1995). Zatem...
sie ja pytam, czy które z Was nie nabyło tego słuchowiska, drogą nagrania, na taśmie milimetrowej, zwiniętej w rulon o średnicy 4 mm?
Jeśli taki osobnik występuje, uprzejmie prosi się go o przekazanie adresu, pod który mam się udać, co by od niego takie nagranie własnoręcznie posiąść.

Z tego miejsca, chciałbym z góry podziękować po staropolsku
na zdrowie!