Reanimacja

Ponieważ pewnie nie brakuje osób, które są tak samo uzależnione jak ja od audycji Ściśle Fajne.

Zamieszczam dwa pliki do sciągnięcia.

Mam jeszcze jakieś 3h audycji ale udostępniam je narazie tylko "na wymianę", ktoś mi prześle audycję to wyślę mu to co mam. Nie ma innej rady do pozyskania i skompletowania biblioteki Ściśle Fajne.

Jeśli pozyskam trochę więcej nagrań - umieszczę je wszystkie.

http://www.chomikuj.pl/nobleman/scisle-fajne-henryk-anatol-rzerzucha1.ogg

http://www.chomikuj.pl/nobleman/scisle-fajne-henryk-anatol-rzerzucha2.ogg

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam,
Mogę prosić o przesłanie chociaż częścitego 3 godzinnego materiału. Miałamkiedyśna kasetach, ale niestety gdzieś wsiąkły a uwielbiam ta audycję, szkoda, że zdjęta z anteny.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Mam jeszcze na kasetach kilka odcinków ale mam prozaiczny problem - brak magnetofonu. Jak tylko kupię magnetofon to coś dorzucę

Nobleman pisze...

spoko spoko, będę czekał.


Rozumiem temat z magnetofonem :)